torsdag den 25. oktober 2012

Outfit nummer to

Siden jeg ikke har ret meget tid imorgen og slet ingen tid på lørdag til at blogge er jeg nødt til at "snyde" lidt og poste ugens andet outfit allerede nu.
Untitled #2
Har lige spurgt min mor om hun ville gå med til at jeg fik noget ala det her outfit til min konfirmation.. hendes svar var "altså for mig er en konfirmationskjole hvid".. øv. Men altså: Det her er noget nær mit drømme konfirmations outfit.. Jeg mener.. det er en festkjole og der er ikke nogen grund til at ligne en minibrud til sin konfirmation. Desuden kan jeg ikke lide de kjoler man kan få herhjemme og uanset hvor meget min mor så tvinger mig til at prøve en er det altså ikke sådan en jeg vil have. Så må¨hun have en umedgørlig møgunge den otteogtyvende april, hvis det er det hun vil.
Blazeren var egentlig mest for bare lige at fylde tomrummet - jeg har ingen anelse om hvad jeg skal have over armene, men noget skal det i hvert fald være, for jeg regner ikke med at det (som det plejer) bliver ret godt vejr så tidligt på året. I hvert fald ikke her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar