torsdag den 25. oktober 2012

Undskyld, undskyld, undskyld..!

Jeg beklager rigtig meget for min inaktivitet, men jeg har haft nogle problemer med min Google-konto, som har gjort at jeg ikke kunne logge på hverken google+, youtube eller blogger.. men nu er det heldigvis fikset!

For at gøre det godt igen vil jeg prøve med noget nyt - at poste minimum tre outfits hver uge. Det kan vlære et dagens outfit, et jeg har mixet på polyvore eller et jeg har fundet på nettet og (selvfølgelig!) har fået lov til at låne til min blog.

Lad os da lægge ud med outfit nummer et:
Licorne - Outfit 1

Det er godt nok noget jeg lige meget hurtigt har mixet sammen på polyvore baseret på mine ønsker lige nu; bordeauxrøde converse, et tube scarf i strik og en ordentlig sweater til efteråret, siden jeg lige pt kun ejer t-shirts og toppe. Sorte bukser har jeg to par af, så dem behøver jeg ikke købe på lørdag hvor jeg endelig har fået lokket min mor med til Herning xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar