søndag den 8. juli 2012

Strawberry!

Min nyeste dukke - I må ikke tro jeg er skør, men jeg gav altså 1487 kroner for hende og 280 oveni for det outfit hun har på plus to par sko og to sløjfer. Det er nogle dyre hobbier jeg har mig. Heldigvis er min far også fotointeresseret, så jeg deler objektiver med ham, (og låner hans kamera, hæ) men dukkeinteressen må jeg selv klare. Jeg har det bare med at bruge mine penge alt for hurtigt, så jeg når aldrig at få de dukker, jeg egentlig gerne vil have. Havde jeg ikke købt hverken Strawberry eller Cedric (en af mine andre dukker) havde jeg siddet med den skønneste lille bjd i hånden nu, men nej. Fordi jeg bruger mine penge før jeg overhovedet får tænkt mig om. Men hey, Strawberry er one of a kind. Der findes kun en, og jeg ville nok aldrig få chancen for at købe hende igen. Jeg fortryder ikke mine køb. Hverken Strawberry eller Cedric. (som i øvrigt koste omkring de tusind kroner fordi han blev taget af trolden)

Jeg ville egentlig have det her til at være et kort indlæg hvor jeg lige introducerede min dukke og lagde nogle billeder op, men well.. det er et andet problem for mig. At jeg begynder at snakke om alt muligt andet.


1 kommentar:

  1. åhhhh... hvor er hun bare flot! elsker hendes øjne. :-)
    - http://iamunforgettable.blogspot.dk/

    SvarSlet